דלג לתוכן המרכזי

שלושה טיפים לאירוע מושלם אצל מסעדות לאירועים בהרצליה

ההתרגשות באוויר, המחשבות רצות במאתיים קמ"ש ויש לך מיליון רעיונות לאירוע הקרוב שלך.
לאירועים שלכם יש את הפוטנציאל להיות הדבר הכי כיף בשנה, נקודת השיא שלכם. הפעם, אתם במרכז וכולם באים לחגוג איתכם ובשבילכם. יש הרגשה של אופוריה ואור הזרקורים מופנה הישר עליכם.
אבל מצד שני, אור הזרקורים גם יכול לסנוור. לאירועים יש גם את היכולת לגרום למצבים קצת פחות נעימים, הם יכולים להיות מלחיצים ומבלבלים ולפעמים זה יכול להיות יותר מדי.

המטרה שלכם היא לא לעבור את האירוע אצל מסעדות לאירועים בהרצליה בשלום, זה ממש לא מספיק. אנחנו מאמינים שאתם צריכים לשאוף למטרה גבוהה יותר, המטרה שלכם היא להצליח לארגן אירוע שבו האורחים והאורחות שלכם נהנים בטירוף, ושגם אתם תצליחו להנות בו לא פחות (ומומלץ שאפילו יותר). האירוע הזה הוא בשבילכם, ואתם צריכים לדאוג להוריד מעצמכם כמה שיותר לחץ ולדאוג לארגון כמה שיותר מופתי כדי לוודא שלא יהיו שום תקלות ובעיות שיכניסו אתכם למצב כיבוי שריפות בזמן האירוע.

אז איך מבטיחים אירוע מושלם שאפשר להנות ממנו ולא להיות לחוצים לרגע? נתחיל מזה שאירוע אצל מסעדות לאירועים בהרצליה זו כבר התחלה טובה, המסעדות בהרצליה הן מסעדות ברמה גבוהה ביותר.
אבל חוץ מהבחירה בלוקיישן הכי נכון שיש במרכז, הנה עוד 3 טיפים שבעזרתם תוכלו ליצור אירוע שנשאר כזיכרון מתוק, ולא כקטספטרופה מאכזבת.

1.  לפני הכל – תחליטו מה אתם רוצים

יש משפט שאומר "תשאל שאלות מעורפלות ותקבל תשובות מעורפלות; תשאל שאלות מדוייקות, ותקבל תשובות מדוייקות". בהקשר של אירוע, המשפט אומר שאתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם רוצים כדי לקבל את מה שאתם רוצים. אם אתם לא סגורים על איך בכלל אתם רוצים שהאירוע שלכם יראה, הסיכויים שהוא יראה כמו שאתם רוצים הוא מאוד נמוך לכן במידה שאתם חושבים על מסעדות לאירועים בשביל האירוע שלכם. חשבו על הדברים החשובים מראש - זה יקל עליכם המון בהמשך.

לפני שסוגרים מסעדות לאירועים בהרצליה, מגדירים איך רוצים שהאירוע יתנהל, איזה אוכל האורחים יאכלו, איזה מוזיקה נשמע ויוצרים ציפיות מדוייקות שאיתן אפשר לארגן אירוע מושלם בקלות ובלי לחצים מיותרים.

2.  ארגון וסדר זה המפתח

יותר מדי אירועים נופלים בגלל שהחוגגים לא דאגו לארגן את האירוע בצורה מספיק מסודרת ונכונה.
אם אתם מארגנים אירוע, אתם צריכים לעבוד בצורה מסודרת, ממש כאילו זה פרוייקט בעבודה.
בארגון אירוע יש המון תחומים והרבה דברים שצריך לטפל בהם במקביל: אוכל, לוקיישן, צלם, מוזיקה, הזמנת אורחים וכו’.

בשביל לוודא שכל התחומים מטופלים כמו שצריך וששום דבר לא נשכח, הכינו לכם טבלת מטלות מסודרת אנחנו מציעים לנהל את ארגון האירוע במסמך אקסל או וורד, או בתוכנת ניהול משימות כמו TRELLO המעולה. בעזרת טבלת אקסל מסודרת או תוכנת ניהול משימות, תוכלו לעדכן את ההתקדמות שלכם בכל שלב בארגון האירוע ובכל תחומי האירוע השונים. 

הביאו את הרצינות שאתם מראים בעבודה לחיים האישיים שלכם ותראו איך הכל הולך חלק הרבה יותר. אם לבוס שלכם מגיע שתשקיעו בפרטים הקטנים, בטח ובטח שמגיע לעצמכם שתשקיעו באירוע שלכם ב – 100%.

3. תזכורות, תזכורות ועוד תזכורות!

אנחנו יודעים, זו הייתה האחריות של הדיג’יי לזכור שהאירוע שלכם מתחיל ב – 20:00 ולא ב – 22:00.
וזה נכון, המסעדה אחראית על זה שהיא סגרה לכם את האירוע במקביל לקבוצת תיירים צרפתיים.
אבל אתם יודעים מה? תשכחו רגע מאיך שהעולם האידיאלי נראה, בו כולם לוקחים אחריות וזוכרים את החלק שלהם באירוע שלכם.

בסופו של דבר, אם מישהו עושה פאדיחה, זה על חשבון האירוע שלכם וזה האינטרס שלכם לדאוג שהכל ילך חלק. מזערו את הסיכוי שיבאסו לכם את היום הכי משמח בשנה, ותזכירו לכולם מתי האירוע שלכם ומה סגרתם איתם. 
אם סגרתם אירוע אצל מסעדות לאירועים בהרצליה, שלחו מייל למסעדה שבועיים מראש לוודא שהם מודעים לכל הפרטים, התקשרו לדיג’יי וודאו שהוא יודע מתי להגיע לאירוע וגם תשלחו הודעות וואטסטפ לאורחים שלכם שיזכירו להם בדיוק מתי האירוע שלכם.

מסעדות לאירועים בהרצליה
מסעדות